Thursday 29 December 2011

got it !

assalamualaikum !

okay . lets rock everybody ! hahah . suda-suda jgn nak mengarot sangat ! hari ni  aku nak wat entri pasal present yang aku dapat because dapat 8a PMR ! 

actually , aku pening lah jugak nak mintak ape ! lepas penat memerah otak *mcm nak jawab exam je ! aku mintak handphone ! oppsss , bukan handphone ! smartphone ! skarang kan trend smartphone kan , so kalau bole setiap brand tu nak cipta smartphone . 

okay2 . aku just terpikat, tertarik dan jatuh hati dengan 2 brand jew . sony ericsson dengan samsung ! sangat susah ye utk mmbuat pilihan ! antara 2 ! 

samsung galaxy wonder

vs

sony ericsson xperia neo v


wah , mmg susah nak buat pilihan ! specification kedua-duanye lebih kurg same je . dan akhirnye, dengan bantuan dripada kengkawan dan family , aku pilih SAMSUNG GALAXY WONDER ! thanks ayah kerana melayan sikap anakmu yg cerewet ini ! <3



No comments:

Post a Comment